Hallojj

Nu åkte pappa nyss hem. Va jätte mysigt att ha honom på lite besök här och Filippa fick massa fina presenter! Ses alldeles för sällan, måste snart åka till örebro och hälsa på. Är ganska trött idag, huvudvärken gnager i skallen.. försöka sova tidigt idag så jag orkar upp i tid imorgon utan att behöva stressa, det är något jag gör ganska mycket annars.
Var på stan idag och köpte en jätte fin klänning, armband och örhängen till på lördag! ;)

Älskar Ken rings nya låt "God Morgon", man hör ärligheten i hans röst, hur mycket han verkligen menar det han säger. Och det är väl den kärleken alla vill hitta? Den man verkligen inte kan leva utan..

Nu har jag fått några av bilderna som Hanna tog på mig :) Blev jätte fina! wiiie

Ska sätta mig och plugga nu så jag blir färdig med alla arbeten någon g¨ng! Känns lite mycket just nu.. Men bara att ligga i, även om man är trött :p

// Jessilin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0