Skola

Sitter i skolan och ska jobba med min novell som egentligen skulle varit färdig idag, men har inte hunnit med att göra klart den. Tankarna snurrar i huvudet, har svårt att koncentrera mig idag.
Så mycket att tänka på, så mycket att göra och så lite tid. Men det ger väl med sig vartefter.
Just nu är jag bara trött på allt, vill helst bara bädda ner mig i sängen, dra täcket över huvudet och sova bort allt. Men det vet jag ju inte funkar, så det är bara att hoppa upp som vanligt, sätta på leéndet och köra på!
Även om det kan vara tufft ibland. Jag undrar hur vissa människor är funtade.. hur man kan göra vissa saker och tro att det är okej, tro att man gjort rätt och inte förstå varför folk reagerar. Men men...


Det var roligt att träffa pappa igår, tyvärr kunde inte hans fru följa med, men jag ska åka och hälsa på dom så snart jag hinner.

Nu är det dags att fortsätta plugga och hoppas på att ideérna kommer flödandes ;)

Tjingelin!

// Jessilin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0