Otrohetssajt

Nu har den Norska otrohetssajten Victoria Milan kommit till Sverige.
En tjej som heter Dominika Peczynski blir chef i Sverige. Hon säger att hon inte tycker otrohet är det värsta som kan hända i ett förhållande och "just det moraliska är inte en frågeställning för mig". Hon tycker bland annat att det är värre med ett kärlekslöst förhållande. Hon menar på att det är den otrogne som är olycklig och hoppas att dom blir mindre olyckliga om dom blir medlemmar.
Men om man nu är så olycklig i sitt förhållande så ska man väl göra slut?
Inte bli medlem på en sajt för att kunna vara otrogen? Förstår inte hur folk tänker.
Hon tycker heller inte att man ska berätta om man varit otrogen för "det är bara egoestiskt".
Blir faktiskt förbannad när jag läser sånt här. Jag skulle ADLRIG ta ett jobb för en såndan sajt.
Då är jag hellre utan pengar. Hur kan man inte tycka att det är moraliskt fel?
Är man i ett förhållande ska man väl vara med den personen. Känner man sig olycklig eller otillsfredställd får man väl bryta och försöka hitta någon annan. Det är vad jag tycker iaf.

På frågan om dom uppmuntrar otrohet svara hon såhär:
– Jag säger inte att otrohet är perfekt, bara att folk faktiskt gör det. Men jag tror inte att folk gör det mer för att det är organiserat. Och jag tror inte alls att alla inleder en affär, många nöjer sig nog med att chatta med någon.

Länken till artikeln har ni här

Så då vet ni alla; Otrohet är inte perfekt!
så skrattretande. Kommentera gärna om ni tycker annorlunda eller om ni håller med mig såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0