Träning!

Idag, förhoppningsvis, får jag nytt träningskort! UNDERBART.
Ska bli så skönt att komma igång igen, det första jag gör imorgon när jag lämnat ippa på dagis kommer bli att gå till gymmet och köra i 2 timmar. sweet!  Sen lär jag vara lagom död, men lätt värt det!
Sitter och kollar på Jim's värld nu. Älskar det programmet :)
Ska snart göra lite kaffe, sen måste jag plocka ut alla sakerna ur köksskåpet som vi måste ta bort
för att få in våran diskmaskin :D

Måste rensa kylen och skafferiet med för ikväll när Jonas slutat jobbet ska vi åka och storhandla. Alltid kul att handla men tråkigt att packa upp allt när man kommer hem :p hehe.

jaja, hörs senare :)

Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0