Kreativitet!

Va inne på en gammal kompis blogg mineza.se (Kolla in hennes blogg!) Där hade hon varit kreativ och gjort skålar av LP skivor. Hur coolt är inte det? Ska nog ta och prova det med :) Väldigt kul att göra saker själv och roligt att ha unika saker, som inte alla andra har. Så blir nog en sväng ut till mamma någon dag och kolla om hon har några gammla LP som ligger och skräpar. Jag och Jonas har ju pratat om att måla en tavla till vardagsrummet med, så det får också bli ett projekt snart. Lite tomt på väggen ovanför soffan..

Hade bestämt mig för att städa, hade värsta energin innan, sen kom en kompis hit så käka vi lunch och sen blev jag vääääldigt seg. Men kanske ska ta tag i det nu ;)
Nu kanske ni tror att jag har städ mani eftersom jag skriver om det så ofta? Är nog mera så att jag tänker att jag ska göra det men så blir det liksom inte riktigt av hehe.
Har fixat hem Ace ventura filmen nu iaf, då blir Jonas glad när han kommer hem från jobbet =p Vi har velat se den länge nu, men har inte blivit av. Dom filmerna är ju bara så roliga =p
Påtal om filmer han gjort kolla vi på The mask förut, haha så sjuk! Vill också ha en sån mask :p
Slänger upp lite mera bilder från maskeraden sen också, så kika in senare igen :)

Pöss! Jessilin

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tycker verkligen du ska testa att göra det, hur enkelt som helst ! :D

2011-03-29 @ 04:24:07
URL: http://mineza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0