lunch

Har precis fått i mig en härlig lunch! Kan verkligen rekomendera LCHF (Low carb, high fat) mat, jätte gott, finns massor saker man kan äta och man blir inte äckligt mätt utan lagom hela tiden. Det är bara andra dagen för mig nu, men definitvit något jag kommer fortsätta med, antagligen för alltid för det är något jag känner att jag verkligen kommer må bra av. Både min syster och min bästa vän äter också LCHF. Och dom älskar det också!

http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf

Snart dags att gå och hämta ippa från dagis igen och sen blir det hem och fortsätta med städning :) Snart dags för ny photo-shoot med Hanna :) Ska bli jätte kul, och jag och jonas ska försöka få några fina bilder på oss två :) och såklart några med Ippa också.

Känner en ganska skön känsla just nu, känns som att livet är på rätt spår och saker som varit jobbiga och tuffa har börjat lösa sig. Känns inte lika tufft att gå upp på morgonen längre :) Är dock trött på en del personer som ska försöka bevisa för alla att dom har rätt i allt hela tiden, men det problemet är ganska enkelt löst om man bara skiter i dom och struntar i vad dom säger och gör. Orkar inte med folk som bara ger dålig energi och tar slut på den bra. Nu tänker jag på MIG och min FAMILJ fört och främst. Allt annat kommer som nr 2. Försöker också göra saker som jag mår bra av, eftersom det är viktigast av allt, mår man inte själv bra kan man inte ge något bra till andra heller. Första steget har jag tagit med att börja äta annorlunda, få bättre energi osv. Nu är det dags att fortsätta med lite olika bestyr, så vi höres ;)

Underbara lunch :)
Min lunch

Tjing! Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0