Morgon pigg?!

Hade tänkt att sova ut lite idag, så jag är pigg ikväll till maskeradfesten, men icke.. Vaknade först när min kille gick upp och skulle till jobbet ca 05.00-05.30, somnade om och vaknade kl 06.
Sitter nu och kollar på Cartoon Network :p hehe, älskar barnprogram :D
Måste börja packa iordning sakerna jag ska ha med in till stan idag, åker in så jag är där vid 12 ungefär. Då ska jag och Hanna ta en sväng på stan och köpa dom sista sakerna vi behöver :) Sen måste vi till hennes lägenhet och sätta på värmen så inte folket fryser ihjäl ikväll haha =p



Där har ni min mysiga dräkt, får ursäkta att jag ser lite mongo ut hehe :p
Det enda konstiga är att den är strl S, men är jätte stor :O fast det är iofs bara skönt att den är det,
blir mysigt när man sitter i tv soffan :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite mera barnprogram, hörs senare :)

Tjing! Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0