blä väder

tråkigt väder som fan! uuuusch säger jag bara, har varit as trött hela dagen och sovit från och till på soffan. Får skylla min lathet idag på vädret ;)
Blir en bra kväll iaf, jag, Hanna och Freyda ska ner till sportsbar och spela en runda biljard : ) Så det blir roligt.
måste hoppa in i en dusch nu med och piggna till lite. Kanske få i mig nått att äta? Har kollat på massa disney filmer idag (eller Filippa har iaf) super mysigt. Nu är det ringaren i notre dame på.
Vill gå på bio någon dag. Va så längesen, men jag och Jonas ska nog ta en bio nästa helg då Filippa är hos sin pappa.
Hoppas på de, vore super mysigt!

Nu ska jag hoppa in i en dusch : )

See ya later!

Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0