Bra helg!

Igår hade vi verkligen en super mysig dag! Började ju med motorcykel åkande ut till skärgården med picknick och mys i solen. Underbart verkligen!





Undebart! Längtar verkligen till sommaren då vi kan göra det oftare.

Sen efter det åkte vi hem så jaga kunde fixa iordning mig innan vi åkte (bil den gången) in till stan.
Där åt vi på Texas longhorn, kanon mysigt ställe med riktig texas känsla på maten.
VÄLDIGT mycket mat fick man kan jag lova, inte ens Jonas orkade äta upp, haha!

Vi va dock lite osmarta och fick väldigt lång väntetid mellan middagen och bion (ca 2 timmar).
Satt kvar åp restaurangen ett tag och drack en Duff beer :) Sen drog vi oss mot bion och tog ett stopp på Mc'Donalds för en kaffe och en glass. Hade tänkt och ta en kaffe på O'Learys, men jag hade ju såklart glömt mitt leg så dit in fick vi inte gå (smart jessi).
Vi såg filmen The Adjustment Bureau. Den va väl lite sisådär, inget jag dirket rekommenderar. Men funka väl att se på. Jonas lyckades somna, som vanligt när vi ser på film xD haha! Skämtade om det innan att han skulle somna, men trodde faktiskt inte att han verkligen skulle göra de :p


Jonas på Texas Longhorn


Jag som ser både trött och drogad ut hehe


Min mat


Jonas mat! haha, som sagt åt han inte upp, vi hade ju också ätit lökringar
och texas chicken wings till förrätt :p


The Simpsons Duff beer xD

Idag har vi varit ner till Helsingborg och hämtat Ippa. Resan gick bra och när vi kom hem fick vi middag hos mamma och hennes man. Kanoners att slippa laga mat när man kommer hem efter att ha suttit i bilen i 8 timmar:)

Nu ska vi se på film och sova! God natt alla!

Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0