Hoppas, hoppas...

Ska alldeles strax köra igång första maskinen disk. Hoppas att allt fungerar som det ska och att det inte läcker nånstans :)
Kom precis hem efter att ha hämtat ippa på dagis, hade lite tur, mötte claes påvägen till dagis så han körde oss hem :) Aldrig fel när man får lite skjuts : ) Något annat intressant so händer idag ? njaae inte mkt, ska göra hemmagjord pizza sen. Tänkte att jag och Ippa ska ha den färdig tills Jonas kommer hem från jobbet =p

Va och fika en sväng hos Annika när jag lämnat Ippa på dagis, Jenny va där och vi satt väl mest och snacka lite skit hehe. Som vanligt med andra ord.

Tiden går väldigt fort kan jag konstatera med, Filippa fyller 5 (!) år i år och snart har jag och Jonas ett halvår, samma datum som han fyller år <3 Då blir det att hitta på något mysigt.



Nu ska jag köra igång diskmaskinen och hålla tummarna! ;D

Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0