Lalala

Känner mig lite konstig idag, vet inte om jag är ledsen eller inte. Har inget att vara ledsen över,
men har någon konstig känsla över mig och allt känns lite tyngre än vanligt..
Undra vad det kan bero på. Har fått svårt att sova med, det gillas inte! Hade verkligen en super mysig dag/kväll igår men idag känns allt piss.. blääää, dumt att känna så!
Tror jag är fruktansvärt trött på att inte ha något att göra. Man blir så sjukt utttråkad!
Och den där j*vla vågen tror jag börjar visa uppåt, istället för neråt =/ Skit också.
Att det ska vara så jävla svårt?! hmm ja större i-lands problem får man väl leta efter.
Ne nu ska jag koka 1 ägg och äta, skriver lite mera sen.


Nu vet ni hur jag ser ut å natten när jag inte kan sova hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0