Underbara dag!

Solen skiner, Jonas är och hämtar motorcykeln så ska vi åka till något mysigt ställe och ha lite picknick, kommer bli super mysigt. Sen blir det åka hem, göra sig iordning så ska vi äta middag i norrköping och sen gå på bio ikväll :)
Igår hade vi en awesome kväll med underbart folk, förutom ett pucko (i mina ögon iaf).

Började hemma hos Freyda, där hon och jag flummade (I'm a fairy-troll, HAHA) så kom Jonas och vi fortsatte vara allmänt konstiga och drack någon grogg och lite öl, så fortsatte vi till Emil och Tilda. Skit väder va det när vi gick dit så hälften av vägen gick jag och Freyda baklänges för att regnet kom rakt i ansiktet annars och pajja sminket haha.
Va hos dom en stund sen va vi ett tag på å-cafét innan vi gick hem till Freyda igen :))
Puckot visste att han inte kunde sova hos henne men han "missar" bussen och tror väl att han kan sova hos henne då, men slutar med att han går till norrköping, hahaha. Kunde han gott ha! Vi sa att vi kunde fixa en billig taxi, men 300 va för mkt tyckte han så han väljer att gå. hmm ? Konstig människa.
Han blev en smula arg på mig för att jag sa vad jag tyckte till honom, men när han skulle gå fick jag en kram och så bad han om ursäkt, "jag blir så när jag dricker". Ja, men drick inte då kanske? :p

Ska slå en pling till Hanna och se hur det är med henne idag, hon va med en stund igår men gick hem tidigare för han hade så ont i sina knän =/ Stackare.

Ska se om jag hittar kameran så tar jag med den under dagen så slänger jag upp bilder senare, eller imorgon :)
Hoppas ni alla kommer ha en lika bra dag som jag kommer ha :D

Tjing! Jessilin


Kommentarer
Postat av: Pissnapalm

Hah! "puckot". I wonder who that could B!? ;)

2011-04-09 @ 12:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0