Vart tog vädret vägen?

Va så himla fint väder när jag gick upp imorse (06.20) Men ganska fort gick det över i mera mulet.
Det gillas inte! Vill ha fint väder, ska ju grilla ikväll :)

Längtar tills imorgon, då ska jag och Hanna ha en tjejkväll med vin och massa snack.
Va alldeles för längesen nu! Men det råder vi bot på imorgon, har massor att snacka ikapp oss om.
Men idag blir det som sagt grillning och någon öl, bara för att man måste ta en när man grillar, hör liksom lite ihop det där. Nu tänkte jag ta ett litet städryck, men kommer gå fort är inte så mycket, bara lite att ställa ner i diskmaskinen, så är det typ färdigt :) Najs, najs.

Hörs senare :)

Jessilin

Kommentarer
Postat av: jonas

Nu är dagens presentation av en blogg kvar, kolla in vilken som fick presentera sin blogg i min och delta även du inför morgondagen:



http://jonastm.blogg.se/2011/april/vill-du-presentera-din-blogg-1.html

2011-04-15 @ 22:30:00
URL: http://jonastm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0