Blääääää

Är jätte trött idag, ville inte alls gå upp ur sängen =/ Sitter med en stor kopp kaffe nu och tänkte försöka vakna till.
Idag när jag hämtar Ippa på dagis ska jag även hämta annikas dotter så dom kan leka hos oss, och så kommer annika upp hit när hon slutat jobba :)
Städade badrummet igår, rensade i hyllan vi har där inne. Kan lova att det behövdes, varför samlar man på sig så mycket grejer hela tiden? Slängde återigen saker jag inte använder och så fick Hanna min bodylotion som luktar jordgubb bara för att den stod och tog plats och jag  ALDRIG använder den. Filippa fick massa ringar jag inte använder som hon kan ha att leka med också. Men nu är det JÄTTE ordning och kanon fint :)
Fick hem kaffepods igår till våran kaffe maskin, så nu kan jag äntligen göra super gott kaffe hemma igen : D
Älskar den maskinen, det enda som har varit lite jobbigt är att man måste beställa kaffe på nätet, finns inte att köpa till den i affärerna. Men nu kommer det 120 pods varannan månad, så nu borde vi ju klara oss ;)
Ne, nu när jag skrev om kaffet så blev jag sugen, ska gå och gör mig en latte.

Hoppas ni alla sovit gott, och får en bra start på dagen : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0