Blev lite sent idag

Blev sent idag innan jag skrev något här. men nu så :)
Har nyss hämtat Ippa från dagis, har hunnit med och dricka kaffe hos en kompis som sen va så snäll och körde mig till dagis och körde hem oss igen. Skönt!
Tänkte ta tag i att rensa garderoben, ser ut so ett bombnedslag där inne,
det är nackdelen med en så stor garderob. Är hungrig också, hann inte riktigt med det där
med frukost hehe. Ska nog slänga i mig en frukt eller något nu tror jag.

Tänkte även passa på att tipsa er om de danska designerna Dyrberg/Kern. Helt underbara smycken och klockor!

Här kommer kort på mina två favvo klockor :)








Sitter och tittar på Den lilla sjöjungfrun nu, har inte sett den sen jag va JÄTTE liten. men den är faktiskt bra :)
Har fått hem massa disney filmer, såvi har och göra nu hehe <3







Ska gå och äta en frukt nu : ) Skriver mera sen !

Heej då <3

Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0