God morgon!

Sitter i soffan och väntar på att Ippa ska vakna så hon kan äta frukost och vi kan gå ner till dagis sen. Jonas väckte mig lika gulligt som vanligt, kli på ryggen och kaffe som står och väntar :) Nu har han åkt till jobbet. Och jag sitter och kollar på Colin and Justin -Home heist. Kanon bra program! Borde ni titta på, får massa bra ideér till inredning.
Vi har fått det så fint här hemma nu med :) Målat om hallen och ska vartefter tapetsera om Filippas rum och ev. köket :)

Tror jag tar en sväng förbi Annika sen, men borde hem på en gång och städa och greja så jag slipper det ikväll.
Jaja, det är ofta man borde göra saker som man struntar i för det finns roligare saker att göra. Sålänge det inte är något viktigt spelar det väl inte så stor roll? ;)

Ska ta upp något från frysen som vi ska äta ikväll. vet inte riktigt vad bara, lutar åt Räksallad.. Kanske göra vitlöksbröd till. Åtminstone åt J och F, för jag äter ju inte bröd längre hehe. Blev en aning sugen på klyftpotatisen igår som dom åt, men jag klagar inte på min avocado istället, det var också MUMMA.

Nee, nu ska jag försöka få lite styr på mitt hår sen har nog Ippa förhoppningsvis vaknat :)



Tjing! Jessilin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0