Komma igång!

Varit vaken ca 1 timme, lite små svårt att komma igång idag, dags att hoppa in i en dusch nu så jag har gjort det innan jag lämnar ippa på dagis. Sen kommer Frida och lämnar av hennes lilla hund Bella som jag ska vara hundvakt åt idag, ska bli roligt faktiskt :) Kanske ta sig ut och gå en skogspromenad då? :) Sen måste det städas här med! Carro va här i söndags till igår, va lite oplanerat från min sida, trodde hon skulle komma nästa helg, hehe. Jag och Jonas va i Sthlm när hon ringde och sa att hon vänta på tåget till mig. Jag blev tyst, funderade så det knakade och fick det inte att gå ihop, hon skulle ju komma nästa helg. Iaf i min planering haha :D men det löste sig hur som helst, så det va SUPER mysigt att träffa henne, blir ju alldeles för sällan tyvärr.

Ippa tyckte det va kul att träffa sin gudmor också :) På tal om det, Filippa fick brev från kyrkan här om dagen, för att det va 4 år sen hon döptes! Herregud va tiden går fort! Hon blir 5 år i år, helt otroligt.

Nee nu blir det duschen!

Tjing! Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0