kul...

Fick ÄNTLIGEN tag på någon på Lovisa läkarmottagning i Norrköping, vill ta bort min p-stav och byta till något annat, har varit upptaget hela morgonen. Sen hade dom inte tid förrens i maj.. suck. Jaja..
Har nu bokad tid den 4 maj iaf, så det blir bra.
Har även ringt till hyresvärden och kollat om det finns parkeringar/garage lediga och det finns från och med 1 juni, får se vad Jonas säger om de.
Nu ska jag även ta tag i att ringa körskolan och boka lektioner så jag blir färdig med det någon gång. Irriterande när jag va så nära innan, måste ju ta om teorin nu med, blääää. hehe men så kan det gå.

Blir dock på bra humör när man tittar ut och solen skiner :D HÄRLIGT! Vill ha sommar nu! Längtar till att sitta på en uteservering och mysa i solen, så himla underbart. Grilla, sola, bada. Måste åka ut mer i skärgården den här sommaren än jag gjorde förra, då vart det knappt nånting =/

Måste även till stan någon gång och inhandla lite sommarkläder, får hoppas att jag får tag i ett jobb, så blir det lättare att lösa den biten :D hehe.

Ne, nu ska jag fixa lite saker men skriver sen :)

Tjingeling! Jessilin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0