Mot stan!

Snart dags för mig att dra till stan. Fast först ska jag förbi min frisör Pia, ringde henne kl 8 nu på morgonen och undrade om hon kunde klämma in en tid åt mig och klippa min lugg, underbara hon hade tid till det :) Så ska vara där kl 11, sen blir det att ta bussen in till stan :) Möta upp hanna, köpa de sista sakerna, käka nått och sen hem till henne och börja förbereda :) ÄR SÅ TAGGAD! hihi.
färgade håret lite igår, här kommer en bild på hur det blev. Va meningen att allt skulle vara mera rött, men vart okej iaf :)



Nu är det dags att packa ihop sista sakerna hemma och sen dra! wiiiie

Jessilin

Kommentarer
Postat av: Georgios

Du var lätt den vackraste tjejen på harrys igår!!!

Georgos

2011-03-26 @ 08:56:43
Postat av: Georgios Papajouannou

me like you

2011-03-26 @ 09:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0