Yey!

Så skönt ute nu, älskar att solen skiner och fåglar kvittrar :D

Idag ska Filippa åka till sin pappa, så kommer hon hem på söndag igen. Är riktigt taggad för maskeradfesten på fredag! Ska bli super kul :) Och jag tror att Jonas kommer bli mkt snygg som tjej :D haha, bilder kommer komma upp här efter.

Idag och imorgon blir det bara lugnt, pyssla lite här hemma oså, kanske ska göra en riktig vårstädning?

Kollar på "världens strängaste föräldrar" nu, har ni sett det? Det handlar om 2 tonåringar som föräldrarna inte kan kontrollera får åka bort i en vecka till stränga föräldrar och lära sig lite hyffs typ. Helt sjukt hur vissa betér sig. Föräldrar som inte ställer några som helst krav, låter deras ungar göra precis som dom vill, dom vet att deras 15 åringar knarkar och super men låter dom gå ut som dom vill utan några tider och utan koll. Jag fattar inte! Skulle aldrig tillåta att Filippa prata till mig på det sättet eller låta henne göra som hon vill. Det värsta är att dom sen undrar varför deras tonåringar gör som dom gör. Hallå?! Det är NI som uppfostrat dom så... sick.

aja nu ska jag försöka göra något vettigt av min tid :)

Tjing! Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0