Hundvakt :)

Idag och imorgon kommer vi va hundvakt åt mammas och hennes mans hund. Ska bli myspys.
Undra vad mer vi kan hitta på idag? Filippa är frisk igen så ska nog försöka vara ute mycket idag.
Ikväll är det ju flyttstädning på schemat, fick ju diskmaskinen för att städa en lägenhet.
Blev lite stressigt dock eftersom jag MÅSTE bli klar imorgon (på torsdag åker vi till Gottland för att fira påsk) och det är en ganska stor 4a. Som tur är hjälper söta Hanna mig, btw kika in på hennes blogg med, den har ni här :)
Ska fixa en liten tackpresent till henne sen!

Julia fyller 14 idag med, så ska ringa och gratta henne sen. Hoppas hon får en jätte mysig dag!

Nu ska jag bädda sängen och fixa lite, så skriver mera sen. Tänkte lägga upp ett inlägg med lite tips på olika sminkgrejer ;) Ska försöka hitta ett jobb inom det, är ju faktiskt något jag tycker är väldigt roligt och har jobbat med innan : )

Have a great day!

Jessilin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0