inga cupcakes, noll ideér och humöret borta.

Glömde köpa socker (såklart) så kan inte baka. Typiskt mig att det är som en orkan i huvudet, alla tankar flyger omkring i ett virrvarr, utan stopp.
Mitt underbara humör jag hade försvann som vinden. Svävade bort bakom molnen.
Men det kommer kanske svävandes tillbaka sen? 
Va skönt med en promenad innan i alla fall. Snart ska jag sätta igång med matlagningen,
på menyn idag står det panerad fisk med hemmagjort potatismos och hemmagjord Hollandaisesås,
hoppas det blir bra, annars blir jag nog lite lik ett åskmoln. Har aldrig gjort hemmagjord hollandaisesås innan
men det ska jag nog fixa :)



Älskar mitt halsband från danska designerna Dyrberg/Kern



Så ser jag ut idag : )

Bye bye Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0