Nu får jag fan ge mig!

Varför är det alltid så att man sitter och mår dåligt över saker, som man faktiskt kan påverka.
Som tillexempel, jag har tjatat om att jag vill gå ner i vikt. Jag mår skitdåligt över att se ut såhär, och blir näst intill äcklad av min kropp. Men vad gör jag åt det? Jo visst, skärper mig i en vecka kanske, men sen då..
inget håller i längden, för man blir lat och så sugen på just det där godiset eller chipsen.
Nu får det fan va nog! Blir förbannad på mig själv.
Så måste det vara med allt som man mår dåligt över, inte bara vikten.
Sparka sig själv i röven och ta tag i problemet! Orkar inte hålla på att må dåligt över saker som jag kan påverka.
Känns så jävla onödigt.

Så med det sagt; Nu får det fan i mig va nog!

Skulle kanske slänga upp en förebild så jag bli mer taggad på att kunna få upp en efter bild? ;)

Jessilin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0