Sjukling

Filippa är sjuk, så det blir inget dagis för henne idag. Så vi blir bara hemma och ska mysa.
Skulle aft utvecklingssamtal på dagis imorgon med det blir också inställt. Kankse ska passa på att
påskpyssla lite? Och göra påskfint här hemma :) Jag tycker faktiskt det är väldigt mysigt att pyssla och sånt :)

Sitter och tittar lite på tv samtidigt som jag sitter vid datan och så kom reklamen för Scream 4, är sugen på att se den. Och den där filmen "hur många lingon finns det i världen?", tror den heter så iaf.
Får nog bli att gå på bio lite oftare. Kan ju satsa pengar på om Jonas kommer somna eller inte ;) Haha.

Nu ska jag gå och klä på mig, sitter i täcket fortfarande hehe.

Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0