Stackars Jonas

Stackars Jonas ligger magsjuk, så det blev ingen tysklandsresa för honom och min och Hannas tjejkväll är inställd, tar ev den nästa Fredag :) Så idag är jag lite  "sjuksköterska" åt Jonas,
stackarn har legat i sängen klippt hela dagen. Han är verkligen "lilla liten" idag. Stackars snutt =(
Nu är Filippa ute på gården och leker iaf, så hon blir av med lite av sin enorma energi och spring i benen.

Ska försöka flörta lite med "han där uppe", så vi får lite finare väder ;) Vill ha varmt och soligt!

Satt idag igen och "bläddrade" igenom Aftonbladet på internet. Hittade en artikel om en kille som
skaffat abbonemang genom Telenor. Sen börjar han få dödshot både dag som natt.
Det visar sig att numret tidigare tillhört en kriminel person. Ifall han vill säga upp abbonemanget kommer det kosta honom 2000:- kr. Helt sjukt egentligen. Artikeln har ni här .


Igår hade vi grillkväll, det va mysigt, men alla va ganska trötta och jag somnade i soffan runt kl 21, hehe.
Slänger upp lite bilder så ni får se :)






som vanligt har vi lite pusskalas xD



Btw, har precis suttit och kollat på Eva & Adam (filmen) blir helt varm i själen när man ser den, serien är ju dock också bra :) Man blir så påmind om hur det va i den åldern, problemen man hade och hur man va med sina kompisar och skolan, Ja allt verkligen!
Nu ska jag se om nyponsoppan jag gjort har svalnat så Jonas kan få lite mera.

Jessilin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0