Dags för bädden strax

Snart dags att lägga sig. Filippa blir hemma imorgon med från dagis.
Idag fick vi upp lite påskpynt, dock hitta jag inte allt så blev bara lite påskris oså. Ska till stan på måndag och inhandla mera saker. Ska köpa grejer som vi kan pyssla med själva och sätta upp i hemmet, mycket
roligare när man gör saker själv, går att få det super fint och peronligt :)
Kollar lite film nu innan vi ska sova, har haft massa tända ljus och mys ikväll, jätte skönt.
Känner mig ovanligt harmonisk ikväll, allt känns bra faktiskt. Just nu känns det inte som det finns ett enda problem i världen. Underbar känsla <3

Är dock irriterad för har försökt få upp en header, men den gamla är kvar. Sjukt irriterande.
Men inget ska få förstöra min underbara känsla nu! Ska lägga mig med denna underbara känsla och förhoppningsvis vakna med den också!
Nu sa Jonas att filippa va uppe ur sängen, haha. Hon har börjat gå i sömnen, lite creepy faktiskt.
Satte sig mitt i rummet och bara satt där. Tror hon sov fortfarande, så bara ledde henne tillbaka till sängen och hon sa inte ett pip. Andra gången nu på nån vecka :p
Sov så gott : )

Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0