kan inte sova...

usch och blä. Kan inte somna. Hatar dom här perioderna när jag har svårt att sova.
Ligger och vrider och vänder på mig i timtal men kan inte komma till ro.
Tankar bara far genom huvudet så det är som en orkan där inne.. Är ju trött egentligen, men John blund vill verkligen inte dyka upp idag =/ Både Jonas och Ippa ligger och sover så sitter här och väntar på att morgonen ska komma så jag kan gå upp och börja styra med saker.
Ska återgå till mitt tittande på Criminal minds nu tänkte jag. Lite irriterade när man ser på "criminal minds, suspect behavior", för det är inte alls lika bra som vanliga Criminal minds..
Men får ju duga nu :p haha.

Hoppas ni alla andra sover gott!

Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0