Magsjuk nr. 2

Stackars Filippa blev sjuk igår natt, men idag är hon pigg :)
Hon vaknade på kvällen och började spy massor, stackarn =/ Men innan på dagen hann vi med påskpyssel :)
Gjorde ljus i äggskal och lite sånt, jätte kul!
Roligt att ha saker hemma som man gjort själv, då blir det unikt och man vet att ingen annan har
en likadan sak.
Nu är Jonas iväg och handlar lite, sen när han kommer hem så ska vi äta lite och efter det måste jag iväg och flyttstäda en lägenhet, mindre kul kanske. Känns lite jobbigt med, för jag skulle haft typ 2 veckor på mig
men nu har jag bara 3 dagar (rättare sagt kvällar). Så en aning stressigt kan man ju säga. Med tanke på att det är en 4a..
Slänger upp lite bilder från igår :)





Smälter stearin


Före


Efter


Efter :)

Hittade inspirationen från Design tjejen, hennes blogg har ni här. Hon har en jätte fin blogg med massa roliga saker, tips och pyssel. Så in och kika där och låt inspirationen flöda! :)

Jessilin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0