Promenix

God morgon alla (eller det är ju faktiskt förmiddag nu). Nu är det dags för oss att gå en promenad,
ska ner till "stan" och köpa lite socker och sånt, tänkte baka cupcakes sen :) Måste klura ut någon påskpresent som vi kan ha med oss till Gotland också. Känns bra att ha med sig en liten grej till Jonas föräldrar och Morföräldrar :)
Men vad ska man hitta på? Jaa det får jag klura och fundera på under dagen ;)
Jag är ganska pysslig av mig så nått ska jag nog komma på.

Söta Julia kommer hit en sväng med sen, hon fyllde 14 år igår, stora tjejen nu! =)


Är irriterad på en viss människa i min närhet, försår hon inte att hon sårar?
Slutar aldrig bli förvånad.. En del människor verkar inte ha så mycket sympati för andra.
Hon vägrar lyssna också, stänger öronen och låtsas som allt är bra.


Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0