Sminktips!

Hallå alla :) Nu har vi precis ätit en lunch, mozarellaomelett med tomat och basilika :) Mumma!

Tänkte tipsa er alla om en jätte bra foundation från Elizabeth Arden. Den heter Flawless mousse foundation. Den kostar runt 500:- men är faktiskt värd pengarna.
Resultatet bli naturligt och den är väldigt lätt, men täcker ändå.
Tycker man ändå att man inte har råd med den så tycker jag Maxfactors Miracle touch
Är fantastiskt bra, 259:- har jag för mig den kostar, och den är väldigt dryg så den håller också länge.
Det är den jag har använt den sista tiden (eller typ 1 år?)

Även Elizabeth Ardens ögonbrynsskugga är väldigt bra. Den använder jag och jag ÄLSKAR den.
Den har man väldigt länge också eftersom man använder så lite åt gången.
Mycket snyggare resultat än med penna också. Med penna är det lätt att det ser på målat ut och att man råkar göra sträck i ögonbrynen, med skuggan blir det väldigt naturligt.





Det ögonbrynet med skuggan blir mera markerat men ser naturligt ut.
Nu har jag inte lagt på så mycket, men man ka få ett mera kraftfullt resultat om man väljer att ha lite mera:









Nu ska jag städa lite i köket efter våran smaskiga lunch ; )

See ya!
Jessilin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0