Fullspäckat

Idag kommer min kära pappa på besök! ska bli roligt att träffas lite, eftersom vi inte kan ses så jätte ofta då det tar 2 timmar att åka till honom. Som tur är jobbar han då och då i norrköping och då kan han komma hit och hälsa på med :) Ikväll kommer Julia också, ska vara barnvakt en natt för hennes mamma ska bort, blir mysigt.
Längtar till helgen då vi ska till stockholm och hälsa på min syrra. Jag och Jonas ska även passa på att gå ut och äta någonstans, frågan är bara var? Har ingen aning vart det är bra att gå ut och äta i Stockholm, där det finns både god mat till okej priser. Börjar nog bli förkyld igen också =/ Sitter och nyser och snörvlar nu, usch! Trött på att vara sjuk nu, blir frisk ett litet tag sen börjar det om från början igen =( Får inte vara sjuk till nästa helg iaf, för då ska vi först på maskerad fest på fredagen, lördag blir antagligen middag hemma hos J's föräldrar och Söndag så kommer min underbara vän carro från Örebro, ska bli så himla kul! ses så ofta vi kan, men blir endå alldeles för sällan tycker jag. Ne nu kan jag inte sitta här och slöa längre, dags att börja göra sig iordning :)

Tjing Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0