onsdag igen

Gud va veckorna gå fort! Onsdag redan, snart helg :O Vad ska ni göra i helgen?
Jag ska försöka få till det med lilla söta Julia och ha tjej mys. Sen ska nog Jonas åka med hannas pojkvän till tyskland så då ska hon och jag ha "pf kväll" = Pojkvänsfritt :)
Det brukar gå ut på att vi sitter med ett glas vin och pratar om allt som vi behöver prata av oss om, kan sluta med rätt skeva samtalsämnen :P hehe.
Va fruktansvärt trött idag när Jonas väckte mig, ville verkligen inte gå upp.
Ska strax hoppa in i en dusch och när jag lämnat ippa på dagis måste jag städa, för pappa kommer antagligen och hälsar på idag och då vill jag verkligen att det ska vara fint här :)

Mår lite bättre idag än vad jag gjorde igår, hoppas det håller i sig :p tänkte försöka få till lite nya kort sen, så kika in sernare om ni vill se :)

Dags att dricka kaffe och göra frukost åt Filippa!



Jag och hanna <3

Tjing! jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0