Seg i huvudet

Jag MÅSTE ta hand om dom tvättade kläderna idag, men det är ju sååå tråkigt att vika och ha sig. Det är ju alltid så mkt tvätt.. men men. bara att göra. Skulle ju gjort det igår, och i förrgår ;p hehe.
Ska slå ne pling till Hanna med och se hur hon har de på jobbet idag, och om hennes haka är bättre (hon lyckades ju slå i den i ett handfat på hennes jobb, så hon fick ett hack i den) hehehe, är man klantig så är man ;) Fast jag ska kanske inte säga så mkt om att vara klantig med tanke på allt klantigt jag gör. Typ som att välta ut 10 liter vatten i mitt ex pojkväns sovrum, hehe.

Nu blir det att dra på massa musik, hälla i mig kaffe så jag piggnar till lite mera och sen STORstäda.

Tjing! Jessilin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0